SSLACennik

Cennik aplikacji do obsługi zgłoszeń klientów (helpdesk)

Pakiet TeamCAL
Idealny dla mniejszych organizacji wymagających rozwiązań dopasowanych do wielkości biznesu.
Logo Selesto - sygnet
7 dni za darmo, bez zobowiązań. Promocja na pakiety obowiązuje przez pierwsze 12 miesięcy.
Zapytaj o możliwość testowania
Płacisz za cały zespół
Wybierz wielkość zespołu
Cena
5 licencji
99 zł
79 zł
razem 395 zł netto / miesiąc
10 licencji
89 zł
69 zł
razem 690 zł netto / miesiąc
20 licencji
79 zł
59 zł
razem 1180 zł netto / miesiąc
Powyżej 20
69 zł
49 zł
netto za 1 licencję / miesiąc
W pakiecie dostajesz:
Możliwość zarządzania użytkownikami i Klientami
Rejestracja i raportowanie czasu pracy (+ gen. do PDF)
Praca z możliwością podziału na firmę, dział, aplikację
Podział na: krytyczny, istotny, inny, konsultacja, zmiana
Możliwość wyznaczania priorytetu w skali od 1 do 5
Podział zgłoszeń na wsparcie lub stabilizację
Możliwość wprowadzania tytułu, treści oraz sygnatury
Obsługa zdjęć (np. zrzuty ekranu) oraz filmów
Możliwość wzajemnego wiązania zgłoszeń (linkowanie)
Możliwość zakładania zgłoszeń z maila
Akcje masowej zmiany statusu oraz odczytu zgłoszenia
Wątkowanie - odpowiadanie do wiadomości
Obsługa zgłoszeń przez portal zgłoszeniowy i mail
Wbudowany hosting
Darmowy Certyfikat SSL
Pakiet CompanyCAL
Przygotowany dla dużych biznesów wymagających dedykowanej architektury oraz kompleksowej obsługi.
DOSTĘPNOŚĆ
2 499 zł
miesiąc / netto
Zapytaj o pakiet
W pakiecie dostajesz:
Wszystkie funkcje pakietu TeamCAL
Możliwość zakupienia dowolnej ilości licencji
Koszt 1 licencji +39 zł netto / miesiąc
Dedykowany serwer oraz utrzymanie
4 godziny miesięcznie na wsparcie i zmiany
Telefoniczna obsługa zgłoszeń
Szkolenie z obsługi systemu
Ceny netto / miesiąc. Należy doliczyć VAT w wysokości 23%.
proste i szybkie zarządzanie zgłoszeniami klientów

Zarządzaj zgłoszeniami klientów za pomocą portalu helpdesk

Zwiększ efektywność obsługi klienta dzięki nowoczesnej aplikacji ticketingowej
Aplikacja ticketingowa to narzędzie umożliwiające efektywne zarządzanie zgłoszeniami klientów. Dzięki tej aplikacji możliwe jest szybkie rejestrowanie, śledzenie oraz rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez użytkowników. Intuicyjny interfejs pozwala na łatwe przypisywanie zadań, ustalanie priorytetów i monitorowanie postępów.
Kobieta trzymająca kartę bakową i laptopa
Optymalizacja obsługi zgłoszeń klientów dzięki aplikacji ticketingowej
Aplikacja ticketingowa wpływa na poprawę efektywności obsługi klienta, zwiększając satysfakcję użytkowników oraz usprawniając działanie zespołów wsparcia. Idealne rozwiązanie dla firm dążących do optymalizacji procesu obsługi zgłoszeń.
Kobieta trzymająca torby zakupowe
Element dekoracyjny strony
Wypróbuj naszą aplikację helpdesk
Usprawnij obsługę zgłoszeń klientów!
Testuj 7 dni za darmo i bez zobowiązań
Zoptymalizuj proces obsługi zgłoszeń, skróć czas reakcji i popraw jakość usług dzięki intuicyjnemu systemowi.

Zwiększ zadowolenie klientów dzięki systemowi obsługi zgłoszeń

portal zgłoszeniowy
System do obsługi zgłoszeń
SSLA to narzędzie, które usprawnia zarządzanie zgłoszeniami, skraca czas reakcji i poprawia komunikację z klientami, zapewniając szybsze rozwiązywanie problemów.
oprogramowanie helpdesk
Aplikacja ticketowa
SSLA to rozwiązanie, które ułatwia zarządzanie zgłoszeniami, przyspiesza reakcję na problemy i poprawia obsługę klientów, umożliwiając łatwe śledzenie i rozwiązywanie spraw.
ticketing system
Portal helpdesk
Dzięki SSLA, użytkownicy mogą łatwo tworzyć zgłoszenia, śledzić ich status oraz uzyskiwać pomoc od zespołu wsparcia technicznego.
zarządzanie incydentami IT
Aplikacja do obsługi incydentów
Aplikacja umożliwia szybkie zgłaszanie, monitorowanie i zarządzanie problemami, zapewniając sprawną komunikację między użytkownikami a zespołem wsparcia.
platforma helpdesk dla firm
System do obsługi błędów
SSLA to intuicyjny interfejs, który pozwala na priorytetyzację zgłoszeń i efektywną komunikację pomiędzy użytkownikami a pracownikami pomocy technicznej.
realizacja zapisów SLA
Program do obsługi umów SLA
Program umożliwia monitorowanie i zarządzanie warunkami umów serwisowych, zapewniając zgodność z ustalonymi standardami i czasami reakcji.